Három egyszerű lépés a megrendelés

Igénylés

Pár perc alatt kitölthető igénylőlap segít a készülékválasztásban is.

Ajánlat küldés

Emailen kiküldjük az ajánlatot, kérlek, figyelmesen olvasd el.

Megrendelés

Ajánlat elfogadással véglegesítheted a megrendelést!

Kérdéseddel keress mindek bizalommal a +36203612555 -ös telefonszámon!

Gyakran ismételt kérdések

Úgy alkottuk meg a folyamatainkat, hogy mindig időben vagy picit előtte megpróbáljuk megválaszolni a felmerülő kérdéseket. Persze nem mindig sikerül, de a bérlés előtt az alábbi kérdések szoktak felmerülni.

Ha további kérdésed volna, keress bizalommal a +36203612555 -ös telefonszámon!

Az igényléssel keletkezik bármi kötelezettségem?

Az igényléssel nem keletkezik semmilyen kötelezettséged. Tájékoztatót küldünk, hogy megtaláld a megfelelő tölcsérméretet és egy linket, amin keresztül véglegesítheted a megrendelésed.

Az összes készülék igényelhető ezen az űrlapon?

Igen, az általunk forgalmazott és bérletre kínált összes készülék elérhető. Van közötte kórházi és otthoni készülék, egy illetve két szívófejes opciókkal.

Mi az a szívókészlet?

A szívókészlet a mellszívó azon része, ami a tejet gyűjti. Részei jellemzően a tölcsér, szelep(ek), palack és szilikoncső.

Ezen alkatrészek a szilikoncső kivételével zsíros anyatejjel érintkeznek, ezért használatuk során tisztántartásuk nagyon fontos.

A szívókészlet higiéniai eszköz, ezért a bérlés során azt nem adjuk körbe. Mindenki egy saját használatú készletet vásárol. Így lesz higiénikus a bérlés és zárjuk ki a keresztfertőzés kockázatát.

Mit jelent az egy vagy két szívókészlet?

Vannak olyan készülékek, amivel egyszerre lehet két mellet fejni. Ehhez jellemzően két szívókészletre lesz szükséged.

Lehet online bankkártyás fizetéssel rendezni a megrendelést?

Természetesen! A megrendelést online bankkártyás fizetéssel fogod véglegesíteni.

Milyen gyorsan juthatok hozzá a készülékhez, ha szállítást kérek?

A munkanapon délig leadott megrendelést tudjuk odaadni a GLS futárnak, amit általában a következő munkanapon szállítanak ki.

Csak hétvégén vagy munkaidőn kívül tudnánk elmenni a készülékért. Megoldható?

Igen, telefonos időpont egyeztetést követően van rá mód, a lehetőségeinkhez mérten.

Nem vagyok benne biztos, hogy jó készüléket választottam. Mit tegyek?

Ha még nem fogadtad el az ajánlatot, nyugodtan leadhatsz egy másik készülékre is igénylést.

Vagy hívj mindet a +36203612555-ös telefonszámon és segítünk!

Kaphatok magán egészségbiztosítás felé elszámolható számlát?

Igen, a szerződési folyamatban számla megjegyzés rovatba fel tudod tüntetni a pénztár nevét, tag nevedet és tagi azonosítódat.

Ha már nincs szükségem a készülékre, visszavihetem a lejárati idő előtt?

Igen, ez esetben kérlek mondd le a bérletet az önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületen, hogy megkapd a megfelelő tájékoztatást.

Mikor kell fizetnem a bérelt készülékért?

Mivel előfizetési konstrukcióban dolgozunk, a megrendeléskor, illetve minden megkezdett hónap előtt tudod meghosszabbítani a bérletet.


Higiénikus az általatok forgalmazott mellszívók bérlése?

Igen, maximálisan.

Ezt kizárólag úgy tudjuk biztosítani, hogy egy teljesen új szívókészletet vásárolsz a kért tölcsérmérettel. Ez egy egyszeri költség a bérlés elején és csak a tied.

ARDO és MEDELA készülékeknél ez ráadásul gyárilag előre sterilizált, így szinte azonnal használatra kész.

Ettől függetlenül a minden használat után szereld szét a szívókészletet és mosogasd el mosogatószeres vízben az anyatejjel érintkező alkatrészeit.

Naponta egyszer pedig fertőtlenítsd gőz fertőtlenítéssel vagy kifőzéssel.

Vegyszeres fertőtlenítők használatát nem javasoljuk, mert anyagmaradékot hagyhatnak a műanyag felületeken, ami beleoldódhat a tejbe.